söndag 21 augusti 2011

Gekås


 Denna dag tycker vi passade bra för en shopping tur till Gekås i Ullared. Sagt och gjort. Ungarna skickade vi till mormor och morfar och det var de väldigt glada över för där händer ständigt spännande saker.

Jag och mannen började vår bilfärd mot Ullared. Någonstans halvvägs var vi tvungna att stanna för att lätta på trycket. Inget är väl så skönt som att få kissa i skogen när man  sitter i en bil och kniper?

Nog trodde vi att det skulle vara en hel del folk som tänkte som vi och begav sig till Ullared denna helg, med tanke på att barnbidraget rullade in på kontot i fredags och det brukar vara ett dragplåster. Men icke denna dag, det var helt okej med folk, inte trångt och inte kö

Blev en hel del handlat, precis som det brukar bli närm man kommer till detta varuhus. Lite till barnen, lite till mannen lite till katten och lite till mig, tillsammans blev det lite för mycket men det gör inget.

Tyckte jag gjorde några riktigt bra köp med.

(Vet inte riktigt varför mina bilder helt plötsligt blev rutiga men det får vi alla leva med)





Troligen dagens bästa köp. En Svea tröja för 199kr och en "Pippi" kofta som jag gillade.
Det långa och lite ångest framkallande kvittot
Några baslinnen var jag i behov av och detta är vad som blev. Även ett Svea linne,
Detta är gårdagens jeansfynd.
Ett par mysbyxor, även de Svea.


Inga kommentarer: