onsdag 19 oktober 2011

Inte min dag!

Jävla pissdag! Morgonen började så som den brukar, barnen irrade runt och ville inte klä sig för att gå till dagis. När jag väl fått iväg dom tänkte jag vara smart och hämta böckerna som kommit, när jag ändå var ute och körde. Körde till vårt postombud, 1,5 mil enkel resa. Men nej tydligen öppnade inte den delen av butiken samtidigt som övriga delen. Skit, jag fick inga böcker med mig hem. Tror detta är det sämsta postombud som finns, har nästan alltid problem där. Antingen har de inte öppet eller kan de inte lämna ut paket för det är lördag...? Eller är de sura och otrevliga, man kan inte betala med kort utan får ställa sig i kassakön och ta ut där och då är det max 500 i taget, lagom kul när jag en gång köpt något för 2604kr. Alltid något som gör att jag bli irriterad och känner hur de missat detta med service och kundvänlighet.

Gav mig sur hem för att plugga, inlägget tidigare talar ju om hur det gick... Dessutom är filmen till vårt grupparbete borta, det filmades igår och nu har det försvunnit från skivan. Helt skumt!

Som grädde på moset gick jag och trillade i ett hål i gräsmattan och stukade foten ganska illa. Har skit ont och kan knappt stödja på den stackars foten. Fick fram med kryckorna till på köpet. Illa! Inte min dag helt enkelt...
Nu ligger jag i soffan men foten i högläge och tycker synd om mig själv.

Inga kommentarer: