lördag 20 augusti 2011

Bra affärer, I love!

I går åkte J och jag in till stan för att försöka få rättsida på vårat mobila bredband som tydligen inte ville vara med oss längre, har försökt det mesta tänkbara för att få igång det igen utan resultat. Tydligen kunde de i butiken inte heller rädda vårt modem, men han kunde erbjuda en förlängning av abonnemanget och få helt nya grejer av senaste slag... spelade lite svår flörtad och tvekade på det även om jag redan tänkt den tanken, undrar om han har något bra erbjudande att ge mig. Helt nya grejer, snabbare modem och ett halv år för halva priset tycker jag var helt okej.
Gick ganska nöjd där i från.

Eftersom vi nu var i stan fick vi klart passa på att gå en sväng och se om vi kunde komma över fler bra saker.

In på HM och lite oväntat hittade jag ett par jätte smarta sportflaskor till killarna. I mitt tycke var de helt lagom stora att ha med på picknick eller förskolans utflykter. 39 kr styck ett bra pris och ännu bättre var ju att vi fick ett presentkort på 50 kr för att vi handlade. Vilket klipp!

Vidare gjorde vi ett besök på JC och jag satte ögonen på ett bord med med massa jeans på, precis vad jag behöver eftersom mina nuvarande jeans börjat växa. Att det sen satt en skylt ovan jeansbordet som berättade att de kostade 300kr väckte mitt intresse ytterligare. Letade fram ett par Diesel jeans och ett par vita Levis och de satt inte alls dumt. Så 600 spänn för två par brallor som skulle kostar strax över 2000, känns fint det!
Dessutom till MIG!

I love rabatt och rea!

Inga kommentarer: