torsdag 22 mars 2012

Håll igång!

Efter långdragna förkylningar och bacillusker som härjat har jag äntligen kommit i gång med träningen igen. Tre fyra gånger i veckan och då varvar jag gymets gruppträning med härliga skogsturer på Madicken. En bra kombination just nu.

Testade ett nytt zumbapass i söndags och ska helt klart testa det igen. Ett riktigt bra pass som var förvånansvärt svettigt och gav världens krampartade träningsvärk i vaderna och höfterna. Jag gillar förvisso träningsvärk för då känns som jag gjort något nyttigt.

Men jag vet då inte vad jag ska göra med degen på magen... Är trött på att se gravid ut jämt. Gjorde ett försök och började räkna kalorier för att se hur jag konsumerar. Men jag kom ju inte upp i vad jag borde äta under en dag så det känns inte som det är där problemet ligger. Ner i vikt är inte vad jag önskar bara att bli lite plattare. Men hur ska jag träna för att få bukt på degklumpen?

Fettsugning nästa, nej nu skojar jag bara... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Provar anonymt istället. :)

Att ligga för långt under på kcal sätter kroppen i svält= omöjligt att gå ner i vikt. Fortsätt räkna men se till att du äter ung lika mkt var dag.