lördag 18 februari 2012

Lördag

Denna lördag startade med barnkalas i simhallen M:s kompis fyllde år. Jag och D passade på att bada vi med och mycket badande blev det.
En ny kompis ringde M på hem vägen och jag lämnade av honom hos henne för ytterligare några timmars bus och lek. En mycket nöjd kille.
D var helt slut och väl hemma tyckte jag han var lite ovanligt varm, 39.3 grader. För hans del har det blivit soffläge resten av dagen.

Nu är det soffläge för oss andra med eller för mig och barnen. J gick på kalas hos en kompis så han lär nog vara iväg en stund. Han frossar säkert i både smörgåstårta, tårta och massa gott. Här hemma valde M kvällsmat, havregrynsgröt... Behöver inte säga mer om det. En stor skål med godis och en varm kopp te skulle skulle göra mig gott nu, lite små krasslig i halsen känner jag.

Inga kommentarer: