söndag 9 oktober 2011

Träning

Måste berömma mig själv en aning... trotts att det är mot Jantelagen. Har äntligen kommit igång med träningen även om det inte är så mycket så går jag oftast två gånger i veckan och hoppas på att kunna ta ett pass till så småningom. Är nöjd med mig själv och tycker faktiskt jag är duktig som lyckas klämma in träning i all stress med skola, hem och familj.
Idag var det då dags för veckans latinodans pass. Jag säger då det; har man ingen att skratta åt kan man ja skratta åt mig. Min totala oförmåga att följa takt, den usla koordinations förmågan och att jag går åt vänster när alla andra går åt höger. Jag bjuder på det :) för jag har med kul.

På tisdag väntas ett spinningpass. Inte jätte roligt men super bra träning som ger bra resultat och det är kul.

Inga kommentarer: